De meeste mensen vinden sporten fijn, maar contributie betalen niet zo. Daarom is het belangrijk dat het voor jouw leden zo makkelijk mogelijk is om de contributie te betalen. Maar hoe doe je dat?
Importeer je ledenlijst in Linkpay en verstuur betaalverzoeken naar alle leden in één keer. De status van elke betaling wordt bijgehouden in Linkpay en je ontvangt indien gewenst bij elke geslaagde transactie zelfs een gratis pushbericht.
Een betalingsherinnering versturen is een fluitje van een cent en kost bovendien niets extra. Op deze manier is er meer tijd voor de leden of voor het uitvoeren van andere belangrijke taken binnen jouw vereniging of stichting.
Met LinkPay Club raak je nooit meer het overzicht kwijt. In Linkpay kun je gemakkelijk een ledenlijst uploaden via Excel om automatisch een betaalverzoek voor de hele club te versturen. Bekijk de betaalstatus van alle leden in één handig overzicht.
Maak het jezelf gemakkelijk en maak eenmalig, gratis en vrijblijvend een account aan. Het grote voordeel van LinkPay Club is dat de leden of de ouders géén account hoeven aan te maken! Zij ontvangen een betaallink rechtstreeks van hun vertrouwde club, waarmee ze veilig in hun eigen bankomgeving kunnen betalen. Veel minder gedoe voor de club en hun gewaardeerde leden!
LinkPay Club biedt je een automatiseringsoplossing op maat om snel en eenvoudig de verschuldigde bijdragen te innen. Geheel in je eigen look & feel. Onze software werkt samen met de meest gangbare ledensystemen en houdt ook de administratie van de betalingen bij.
Jouw vereniging zal ongetwijfeld wel eens een gesponsord event organiseren of een sportief evenement of feestavond waarvoor een bijdrage wordt gevraagd. Ook dit kun je met de betaallinks van Linkpay regelen. Hiermee voorkom je dat leden zich wel aanmelden maar niet op komen dagen zonder te betalen. Hoe werkt dat?
Met de betaallinks van Linkpay kun je een aanmelding administreren en direct de betaling ontvangen. Je weet dan zeker dat het geen loze aanmelding is. Het is niet nodig om daarvoor ingewikkelde toeren uit te halen. Je plaatst de link gewoon op de website die je over jouw event hebt. Heb je geen website? Dan plak je de betaallink gewoon in een e-mail of WhatsApp waarin je jouw event promoot. Je kunt de link ook toepassen in een post op Social Media.
Zo’n betaallink kan een geldigheidsduur hebben, zodat er bijvoorbeeld maar tót een week voordat het sportieve event begint, aangemeld kan worden. Daarnaast kan ook het aantal te verkopen kaartjes gelimiteerd worden. Daardoor hou je grip op het aantal te verwachten bezoekers. Zo weet je beter waar je aan toe bent voor je inkopen, je teamindeling en bewaak je de veiligheid van jouw event.