linkpay betaallinks logo
linkpay betaallinks logo
Klantenservice2024-01-31T12:21:43+01:00

Klantenservice

Veelgestelde vragen en contact opnemen

WhatsApp

Heb je een vraag?
Start je gesprek via: WhatsApp.

E-mail

Heb je een vraag?
Stuur een e-mail: info@linkpay.nl

WhatsApp

Heb je een vraag? Stuur een bericht: WhatsApp

E-mail

Heb je een vraag? Stuur een e-mail: info@linkpay.nl

Veelgestelde vragen

Aanmelden

Hoe kan ik betalingen ontvangen met Linkpay?2024-03-04T15:36:06+01:00

We krijgen vaak de vraag: “Hoe kan ik betalingen ontvangen met Linkpay?”. Na het aanmaken van een gratis Linkpay account, het aanmaken van een betaallink, het versturen van een betaalverzoek, kun je op een snelle, zekere en veilige manier geld ontvangen van klanten en leden. Met Linkpay kun je op allerlei verschillende manieren online betalingen ontvangen.

Zo kun je met Linkpay onder andere:

  • Betalingen ontvangen via smartphone, bijvoorbeeld door betalen met SMS te faciliteren.
  • Klanten laten betalen via e-mail door hen een e-mail met betaallink te sturen.
  • Online verkopen zonder webshop. Zodra iemand klikt op de ontvangen betaalink, landt, bijvoorbeeld met een betaalpagina waar websitebezoekers direct kunnen betalen.
  • Nog gemakkelijker geld ontvangen uit het buitenland

Het betalingsverkeer van Linkpay wordt verzorgd door Mollie. De administratie van de betalingen vind je op het dashboard van Mollie en op het dashboard van je Linkpay account. Afhankelijk van wat je hebt ingesteld, ontvang je per e-mail notificaties van ontvangen betalingen.

In het account bij Mollie geef je aan met welke frequentie je betalingen wil ontvangen. Dat kan elke dag zijn, maar je kunt ook kiezen voor één keer per maand. Mollie stuurt ook één keer per maand een digitaal overzicht van de transacties. Linkpay doet dat ook. Zo sluiten de betalingen mooi aan op je administratie. Veilig, flexibel en compleet. Ideaal voor het betaalsysteem van een website of het betalingssysteem van een webshop.

Een account aanmaken is kosteloos. Er zijn wel kosten per geslaagde transactie. Op onze pagina prijzen vind je alle informatie compleet m.b.t. de transactiekosten.

Met Linkpay kun je jouw klanten alle gebruikelijke betaalmethodes aanbieden. In het dashboard van jouw Linkpay account kun je naar eigen wens betaalmogelijkheden aan- of uitzetten. Hieronder een korte toelichting van de meest gekozen betaalmogelijkheden.

Hoe kan ik betalingen ontvangen met linkpay?

In deze FAQ gaan we nader in op het ontvangen van betalingen via de onderstaande platformen:

  • iDeal betalingen ontvangen
  • Geld ontvangen via Paypal
  • Creditcard betalingen ontvangen

iDeal betalingen ontvangen

Wil je op een eenvoudig manier iDeal betalingen ontvangen, bijvoorbeeld via jouw site of webshop? Met Linkpay hoef je daarvoor niet meer speciaal iDeal aan te vragen of iDeal aan te maken. De betaalmethode iDeal is simpelweg een van de diverse betaalmethodes van Mollie en daarmee dus Linkpay.

Je kunt ook iDeal betalingen ontvangen door jouw klanten een iDeal link in e-mail te versturen. Klanten kunnen dan direct betalen met iDeal via link in e-mail.

Geld ontvangen via Paypal

Linkpay maakt geld ontvangen via PayPal een fluitje van een cent. Paypal geld ontvangen (vanuit buitenland) gaat op dezelfde manier zoals bij het ontvangen van iDeal betalingen. Omdat de betaalmethode Paypal ook aangesloten is op Mollie kun je (met jouw webshop) snel, zeker en veilig een Paypal betaling ontvangen.

Creditcard betalingen ontvangen

Om met Linkpay creditcard betalingen te ontvangen hoef je niet per se een zakelijke rekening te hebben of een ingewikkeld systeem aan te schaffen. Bij het aanmaken en versturen van betaallinks kun je bij de betaalopties creditcards accepteren, zoals de betaalmethode Mastercard. Geld ontvangen via creditcard was nog nooit zo gemakkelijk.

Wat gebeurt er als ik een Linkpay account aanmaak?2024-01-29T13:12:14+01:00

Als je een account aanmaakt bij LinkPay, wordt er automatisch ook een account gemaakt bij onze partner Mollie (als je deze nog niet had). Mollie is de toonaangevende Payment Service Provider uit Nederland en verzorgt de betalingen, veilig en snel.

Na activatie van het Mollie-account worden de beide accounts aan elkaar gekoppeld. Zodra de koppeling tussen Linkpay en Mollie is gemaakt, kun je beginnen met het innen van betalingen.

Betalingen mag Mollie alleen verzorgen als je een BTW nummer hebt of bent ingeschreven in de Kamer van Koophandel (KvK). Om een account aan te maken heb je de volgende zaken nodig:

  • BTW nummer en/of je inschrijving bij de KvK;
  • IBAN van je bankrekening;
  • e-mailadres en eventueel het webadres van je website;
  • kopie van je paspoort;
  • inzage in je bankrekening, omdat Mollie ter controle 1 eurocent afschrijft.
Kunnen consumenten ook gebruikmaken van Linkpay?2024-01-29T13:14:02+01:00

Zodra je als consument een betaallink ontvangt van een bedrijf of organisatie kun je wel de betalingen doen via Linkpay, maar je kan geen Linkpay account aanmaken en betaalverzoeken aanmaken en versturen om betalingen te ontvangen.

Linkpay werkt samen met Mollie. Bij Mollie is het vereist om een zakelijke bankrekening te hebben. Zonder zakelijke bankrekening kan er dus niet uitbetaald worden.

De aanmelding is onderbroken. Moet ik opnieuw aanmelden?2024-01-29T17:38:48+01:00

Het kan voorkomen dat je de aanmelding bij Linkpay niet helemaal hebt afgerond. Bijvoorbeeld door het per ongeluk sluiten van je browser of het wegvallen van de internetverbinding. Geen nood. Je kunt de aanmelding voltooien door weer opnieuw in te loggen. De inloggegevens heb je zelf in de eerste stap opgegeven. Dit zijn het e-mailadres en het door jou zelf bedachte wachtwoord. Nadat je bent ingelogd, kun je verder gaan waar je was gebleven. Ben je het Linkpay wachtwoord vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan.

De aanmelding bij Mollie lukt niet.2024-01-29T17:38:48+01:00

Tijdens de aanmelding word je door ons systeem ondersteund in het activeren van het Mollie-account. Lukt dit toch niet? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je dan helpen om het account toch compleet te krijgen.

Kan ik mijn account meteen gebruiken?2024-01-29T17:38:49+01:00

Wanneer de aanmeldingsstappen zijn doorlopen kunnen er meteen betaallinks gemaakt worden in Linkpay. Betalingen kunnen pas worden ontvangen wanneer ook het Mollie account volledig is: Alle gegevens zijn ingevuld en de betaalmethode iDEAL is geactiveerd. Wanneer je je bij Linkpay aanmeldt wordt duidelijk aangegeven welke gegevens bij Mollie (nog) ingevuld moeten zijn.

Mollie

Kan ik zonder Mollie gebruik maken van Linkpay?2024-01-29T17:38:48+01:00

Nee, dat kan niet. Linkpay faciliteert het systeem voor het maken, versturen en onderhouden van betaallinks. De eigenlijke verwerking van een betaling en het innen van het geld wordt gedaan door Mollie. Dat is een bekende Nederlandse Payment Service Provider (PSP). Deze provider waarborgt dat het overgemaakte bedrag ook daadwerkelijk op je rekening wordt bijgeschreven.

Waarom int Linkpay zelf het geld niet?2024-01-29T17:38:48+01:00

Linkpay maakt gebruik van het betalingsplatform van Mollie. Mollie is al jarenlang actief op de online betaalmarkt en heeft een robuuste infrastructuur. Door dit stabiele platform is er weinig tot geen downtime, waardoor je altijd betalingen kunt ontvangen.

Betaalmethoden

Bij het aanmaken van een betaallink zie ik een betaalmethode er niet tussen staan2024-01-29T13:12:39+01:00

Ben je een betaallink aan het aanmaken en zie je een betaalmethode die je wilt gebruiken er niet tussen staan? Log dan in op je Mollie account en vraag de betaalmethodes die je nodig hebt aan. Zodra de aanvraag voor deze betaalmethode(s) is geaccepteerd door Mollie, kun je deze direct gebruiken in Linkpay. Bij het aanmaken van een betaallink, kun je dan zelf instellen welke betaalmethodes je voor deze specifieke betaallink wilt aanbieden aan je klant. Dit kun je telkens per betaallink opnieuw instellen. Stel dat je meerdere betaalmethodes bij Mollie hebt aangevraagd en deze zijn ook geaccepteerd door Mollie, dan zou je alsnog kunnen instellen bij het aanmaken van een betaallink om bijvoorbeeld alleen iDeal aan te bieden aan jouw klant. Als je bijvoorbeeld alleen iDeal instelt, is dat misschien minder klantvriendelijk, maar heb jij niet te maken met extra kosten voor bijvoorbeeld een creditcardbetaling. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid deze kosten aan de klant/betaler door te belasten door het bovenop de verkoopprijs te zetten. Zo heb je zelf volledig de regie.

Wat zijn de kosten van de verschillende betaalmethodes?2024-01-29T13:13:28+01:00

Zodra je bij Linkpay een account aanmaakt, wordt je ook door ons naar Mollie doorgestuurd omdat je daar ook een account nodig hebt, mocht je dat nog niet hebben. In je eigen account bij Mollie kun je zelf instellen welke betaalmethodes je wilt aanbieden aan jouw klanten. De verschillende betaalmethodes hebben ieder hun eigen kosten per geslaagde transactie. Bekijk hier de transactiekosten per betaalmethode die Mollie rekent.

Biedt Linkpay ook internationale betalingsopties aan voor internationale klanten?2024-01-29T17:38:49+01:00

Ja, de meest gebruikte internationale betaalmethodes die Linkpay aanbiedt zijn Visa, Mastercard, American Express, Maestro en PayPal.

Welke betaalmethoden ondersteunt Linkpay?2024-02-07T14:51:25+01:00

Linkpay ondersteunt de volgende betaalmethoden:
iDeal, Creditcard, Paypal, Klarna, Apple Pay, Sepa, Bancontact, IN3, Cartes Bancaires, EPS, Postepay, Giropay, KBC/CBC betaalknop, Belfius betaalknop, Paysafecard, Cadeaukaarten, Przelewy24, Visa, Mastercard, Maestro en American Express.

In je eigen Mollie account kun je de betaalmethodes aanvragen die je wilt gebruiken in Linkpay. Zodra Mollie de aanvraag heeft geaccepteerd, kun je direct in Linkpay bij het aanmaken van iedere betaallink instellen welke betaalmethodes je wilt aanbieden aan je klant voor die specifieke betaallink.

iDeal is een van de meest gekozen betalingsmethoden, maar als je jouw klanten meer mogelijkheden wil geven om een betaling te doen, heb je op dit gebied bij Linkpay volledige vrijheid. Let op! Bekijk op de website van Mollie de verschillende kosten per betaalmethoden.

Betaallinks

Kan ik een betaallink op mijn factuur plaatsen?2024-01-30T16:32:03+01:00

Een mooie toepassing voor digitale facturatie is het vermelden van een betaallink of QR-code op de factuur. De ontvanger kan de betaallink of de QR-code volgen en eenvoudig betalen. Hieronder kun je lezen hoe dat werkt.

Voor een factuur van € 129,00 met factuurnummer F2016 kun je bijvoorbeeld de onderstaande link in een e-mail zetten, waarbij “mijnbedrijf” in Linkpay de gegevens van jouw bedrijf bevat:

https://linkpay.nl/mijnbedrijf/12900/F2016

Wanneer je klant deze betaallink volgt wordt er € 129,00 overgemaakt met omschrijving F2016. Snel betaald en makkelijk te verwerken in de boekhouding.

Ook kan er in plaats van een betaallink een QR-code op een factuur worden geplaatst. De link is bijvoorbeeld:

https://linkpay.nl/qr/mijnbedrijf/12900/F2016

Gebruik je deze link als afbeelding dan ziet dat er zo uit:

Afbeelding QR-code betaallink Linkpay.

Kan ik een betaalpagina in eigen huisstijl maken?2024-02-23T15:39:46+01:00

Kan ik een betaalpagina in eigen huisstijl maken?

Ja, dat kan. Standaard wordt de betaalpagina en factuur opgemaakt in de huisstijl van Linkpay. Dat is een professionele huisstijl met een betrouwbare uitstraling, die overzichtelijk is voor je klanten. Dat is handig als je zelf (nog) geen huisstijl hebt.

Wil je een betaalpagina in eigen huisstijl maken? Dan heb je een eigen huisstijl nodig. Deze kun je gebruiken in Linkpay om de betaalpagina('s) en facturen op te maken in je eigen huisstijl. Dat draagt bij aan de herkenning en betrouwbaarheid richting jouw klanten.

Kan ik een betaalverzoek met een QR-code aanmaken?2024-01-29T12:32:19+01:00

Steeds meer bedrijven gebruiken een QR-code om compact relevante data aan te reiken. Je leidt een QR-code eenvoudig af van een betaallink en plakt deze in een factuur, presenteert hem op een mobiel device aan de deur of print hem uit en hang het op bij de kassa. De QR-codes van Linkpay bevatten alle benodigde informatie om de betaling eenvoudig te kunnen voltooien. De klant scant de QR-code en betaalt in de eigen vertrouwde bankomgeving.

Kan ik de standaard teksten wijzigen?2024-01-29T13:12:57+01:00

Ja, dat kan. Om dat te doen, ga je naar je profiel en:

  1. klik op ‘Betaalcode’.
  2. Klik op de betaalcode waarvan je de teksten wilt wijzigen.
  3. Klik op ‘Teksten’.
  4. In dit overzicht kun je per type betaallink alle standaard teksten wijzigen.
Kan ik een andere bedankpagina opgeven?2024-01-29T13:13:20+01:00

Ja, dat kan. Je kunt bij het aanmaken van een betaallink eenvoudig een eigen bedankpagina koppelen waar jouw klanten naar toegestuurd worden na een geslaagde transactie. Dat doe je door de url (webadres) van de bedankpagina in te vullen in het daarvoor bestemde veld.

Kan ik verzendkosten of andere extra kosten toevoegen?2024-01-29T13:14:13+01:00

Bij een betaallink kan een extra bedrag worden opgegeven dat betaald moet worden. Dit komt bovenop het bedrag van het product. Dit extra bedrag kan gebruikt worden voor bijvoorbeeld verzendkosten of administratiekosten.

Ondersteunt Linkpay betalingen via mobiele apparaten?2024-01-27T16:07:01+01:00

Ja, Linkpay werkt op alle (mobiele) devices. De betaallinks zijn gemakkelijk te delen via alle sociale media, websites, webshops, WhatsApp en meer. Dat betekent dat een betaallink op alle devices ontvangen en betaald kan worden. Een betaallink kan ook benaderd worden door het scannen van een QR-code op je smartphone of met een handscanner.

Voor welke situaties biedt Linkpay betaallinks aan?2024-01-24T12:16:58+01:00

Linkpay biedt betaaloplossingen aan voor vele situaties. Op onze productenpagina zie je alle betaallinks die op dit moment beschikbaar zijn. Daarnaast zijn er nog nieuwe betaallinks in ontwikkeling.

Hoe gaat Linkpay om met verzendkosten?2024-01-24T12:14:56+01:00

Bij het aanmaken van een betaallink, kan een extra bedrag worden opgegeven dat betaald moet worden. Dit komt bovenop het bedrag van het product of de dienst. Dit extra bedrag kan gebruikt worden om bijvoorbeeld verzendkosten, administratiekosten of andere kosten in rekening te brengen.

Welke gegevens kan ik bij mijn klant uitvragen bij betaling?2024-01-29T17:38:48+01:00

In het bestelformulier vraagt Linkpay altijd om naam en e-mailadres. Wanneer er automatisch een factuur wordt verstuurd wordt ook nog gevraagd om de bedrijfsnaam (optioneel) en het factuuradres. Verder kun je met de extra opties alle andere vragen stellen die nodig zijn om extra gegevens uit te vragen. Je kunt bijvoorbeeld ja/nee vragen, keuzelijsten en antwoordvelden gebruiken. Bij ieder veld kun je zelf instellen of deze verplicht of optioneel is.

Kosten

Hoe worden de kosten gefactureerd?2024-01-29T13:14:06+01:00

Bij elke transactie worden transactiekosten ingehouden. Het betaalde bedrag minus deze transactiekosten wordt overgemaakt op de bankrekening. Eens per maand worden de totale ingehouden transactiekosten door Mollie en Linkpay gefactureerd. Deze factuur is dan al betaald, maar wel noodzakelijk voor de boekhouding.

Wat zijn de (transactie)kosten voor het gebruik van Linkpay?2024-01-29T17:38:49+01:00

Bekijk onze prijzenpagina voor complete informatie transactiekosten voor het gebruik van Linkpay.

Zijn er opstartkosten?2024-01-29T17:38:49+01:00

Bij Linkpay betaal je alleen voor een geslaagde transactie. Linkpay berekent geen initiële kosten, opstartkosten, abonnementskosten of andere kosten voor het account of in welke vorm dan ook. Bekijk onze prijzen voor complete informatie over de kosten voor het gebruik van Linkpay.

Zijn er maandelijkse abonnementskosten of verborgen kosten?2024-01-29T17:38:49+01:00

Linkpay brengt behalve de transactiekosten geen andere of verborgen kosten in rekening. Je betaald alleen voor een geslaagde transactie. Bekijk onze prijzen voor complete informatie over de kosten voor het gebruik van Linkpay.

Uitbetalingen

Hoe snel worden betalingen verwerkt en op mijn rekening gestort?2024-01-27T16:07:01+01:00

Wanneer een betaallink is voldaan, staat het geld op de bankrekening van stichting Mollie Payments. Je kunt zelf bij Mollie instellen hoe vaak je wil dat dit bedrag wordt uitbetaald. Standaard is dat eenmaal per maand, maar dit kan ook worden gewijzigd tot bijvoorbeeld elke werkdag. Je kunt de uitbetalingsfrequentie zelf instellen in je eigen account bij Mollie.

Hoe verwerk ik de betalingen in mijn boekhouding?2024-01-29T17:38:49+01:00

De betalingen die via Linkpay worden gedaan worden periodiek door Mollie uitbetaald. In deze uitbetaling staat een referentienummer, maar niet wat er exact betaald is. Om betalingen in de boekhouding te verwerken heeft Mollie een overzicht gemaakt wat er exact wordt uitbetaald. Ga hiervoor in jouw Mollie account naar “Uitbetalingen”. Voor elke uitbetaling is hier een overzicht te raadplegen en kan de betaling in de boekhouding verwerkt worden.

Beveiliging

Is het veilig om te betalen via Linkpay?2024-01-29T13:14:24+01:00

De verbinding met Linkpay voor zowel de koper als verkoper is beveiligd met een SSL-certificaat, waardoor gegevens niet afgeluisterd kunnen worden. De uiteindelijke betaling wordt gedaan via het netwerk van Mollie. Mollie wordt gecontroleerd door de Nederlandsche bank en moet aan vele eisen voldoen wat betreft veiligheid. Mollie is PCI DSS gecertificeerd en alle servers staan in Europa.

Hoe zorgt Linkpay voor de beveiliging van financiële transacties?2024-01-29T17:38:47+01:00

De verbinding met Linkpay voor zowel de koper als verkoper is beveiligd met een SSL-certificaat. Dat is een digitaal certificaat waarmee de identiteit van een website wordt geverifieerd en waarmee een versleutelde verbinding tot stand kan worden gebracht. De betaling van het betaalverzoek wordt gedaan via het platform van Mollie. Mollie wordt gecontroleerd door de Nederlandsche bank en moet aan vele strenge veiligheidseisen voldoen. Daarnaast is Mollie PCI DSS gecertificeerd en staan alle servers in Europa.

Klantenservice

Ik ben ontevreden over mijn aankoop2024-01-29T13:14:20+01:00

Linkpay faciliteert alleen verkopers om betaalverzoeken aan te maken, te versturen en betalingen te innen van kopers. De koopovereenkomst wordt dus gedaan tussen de verkoper en koper. Dat betekent dat Linkpay hierin geen partij is en erbuiten staat. Wel geven wij na betaling de contactgegevens door van de verkoper, waardoor eventuele problemen tussen de verkoper en koper onderling kunnen worden opgelost.

Wat is de responstijd op vragen of problemen?2024-01-24T12:14:56+01:00

Wij streven ernaar om vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Linkpay?2024-01-24T12:21:31+01:00

Ga naar de klantenservicepagina op onze website voor de contactmogelijkheden.

Rapportage en analyse

Zijn er realtime gegevens en statistieken?2024-01-24T12:14:56+01:00

In je Linkpay dashboard zie je realtime alle geslaagde transacties binnenkomen.

Biedt Linkpay rapportages en analyses van transacties?2024-01-24T12:14:56+01:00

Linkpay biedt verschillende overzichten waaronder een duidelijk overzicht van alle (openstaande) betalingen. Daarnaast kunnen overzichten makkelijk gedownload worden in Excel.

Schaalbaarheid en integratie

Welke systemen kun je koppelen?2024-01-29T13:12:28+01:00

In principe kan voor elk systeem een API worden geschreven. De mate van functionaliteit is echter afhankelijk van de mogelijkheden van het systeem waarmee jouw Linkpay account moet worden verbonden. Linkpay kan betaalverzoeken en facturen aanmaken die tegen bewerken zijn beveiligd. Een extern systeem kan deze documenten automatisch inlezen in de boekhouding en verwerken. Snel, veilig en foutloos.

Als voorbeeld geven we de systemen van 12Flex en het leerlingenvolgsysteem ParnasSys. Deze programma’s hebben uitstekende mogelijkheden om op de manier zoals hierboven beschreven is, te worden aangesloten op Linkpay.

Zijn er maatwerkmogelijkheden om aan specifieke behoeften te voldoen?2024-01-30T16:08:57+01:00

Bij Linkpay kan je custom betaallinks laten ontwikkelen. Neem voor meer informatie contact op via e-mail: info@linkpay.nl

Hoe schaalbaar is de oplossing als mijn bedrijf groeit?2024-01-24T12:14:56+01:00

Linkpay groeit gemakkelijk met je bedrijf mee. Extra gebruikers zijn zelf toe te voegen en extra betaalcodes kan je aanvragen. Met Linkpay kun je zonder problemen opschalen.

Biedt Linkpay API’s of plugins aan?2024-01-30T09:27:12+01:00

Linkpay biedt een uitgebreide API aan die het mogelijk maakt om vanuit software van derde automatisch betaallinkjes in te schieten in ons systeem.

Kan ik Linkpay integreren met bestaande systemen?2024-01-29T17:38:48+01:00

Met Linkpay maak je een betaallink aan die je eenvoudig op elke website of platform kunt delen.

Algemeen

Voor wie is Linkpay geschikt?2024-01-29T13:13:39+01:00

Linkpay is al jaren hét vertrouwde betaalplatform voor vele bedrijven en organisaties en hun specifieke situatie. Denk bijvoorbeeld aan: bedrijven, ZZP’ers, verenigingen en stichtingen, scholen, goede doelen, horeca-bedrijven en evenementen organisatoren (klein en groot). Ieder bedrijf of organisatie met een zakelijke bankrekening kan met Linkpay eenvoudig betaalverzoeken aanmaken, versturen en geld innen.

Kan ik ook als consument gebruikmaken van Linkpay?2024-01-29T13:14:17+01:00

Als consument kun je wel betalingen doen via Linkpay, maar je kan geen Linkpay account nemen om betalingen te ontvangen. Linkpay werkt samen met Mollie. Bij Mollie is het vereist om een zakelijke bankrekening te hebben. Zonder zakelijke bankrekening kan er dus niet uitbetaald worden.

Hoe kan ik mijn account bij Linkpay stopzetten?2024-01-29T13:14:28+01:00

Wil je het Linkpay account beëindigen? Stuur dan een e-mail naar info@linkpay.nl. Het account wordt dan door ons beëindigd. De gebruikte betaalcode zal een bepaalde termijn in ‘quarantaine’ worden gezet zodat een ander account deze niet kan registreren.

Let hierbij op dat alleen het account bij Linkpay is beëindigd. Ga zelf naar de website Mollie als je de overeenkomst met hen wil beëindigen.

Zijn er referenties van andere bedrijven die Linkpay gebruiken?2024-01-29T13:14:31+01:00

Ja, er zijn vele bedrijven en organisaties in vele branches die gebruik maken van Linkpay. Lees de klantverhalen op onze website en ontdek waarom deze bedrijven Linkpay zijn gaan gebruiken en wat het resultaat daarvan is.